tjohoo

Nu ahr jag börjat skolan. Férsta dagen var... ooh!! Läskig. Lyckligtvis hittade jag Liz, en amerikanska som ocksa är exchange student och bor i Fribourg. Hon och jag träffades häromdagen, tillsammans med Heather och Ana Clara som dock gar i Saint-Michel.
Dock gar inte jag o Liz i samma klass, utan jag är helt själv! Men Liz' kontaktperson (Och min brors kompis) som var med idag kände en i min klass och bad henne "ta hand" om mig. Hon verkar snäll.
Hmm, vigjorde inte mkt... klassförestandaren (en tant som ocksa är bildLàrare... verkar snäll) tjafsade om massa regler och grejer. Man far inte ha mobil eller mp3 i skolan. Vafalls!? skit.

Annars... jag har det urbra här. i lördags var vi ute, och det kom fran en kille till mig och fragade om "jag pratar svenska?" öh.. ja..? han hade bott ett ar i sverige och "sag pa mig" att jag var svensk. Det var kul i början men sen ville han inte fatta att han blev dissad utan fortsatte fraga massa grejer. sen när han fragade efter mitt nr sa jag att "eh, tyvärr, jag har ingen mobil".
Han fattade och drog. ;)

hm,m avd mer... de 3 följande dagarna är jag och Jeremie själva hemma eftersom MC&Y aker pa semester.. wehho!! party party... vi ska göra svenska köttbullar har vi bestämt. :)

det avr allt! hare bra!!

Kommentarer
Postat av: Shae

OBS! Inget bök.........................!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback